8-chasova-dieta-cinderella

8 часова диета

Как да загубите излишните килограми без глад?

Отговор ни дават авторите на книгата "8 часова диета: Виж как килограмите изчезват, без да следиш какво ядеш". Дейвид Зинченко и Питър Мур обещават, че ако спазвате правилата на диетата, ще имате ефект без да изпитвате глад и без да следите калориите, които поемате.

 

Сподели във Фейсбук   СПОДЕЛИ

8 часовият режим на хранене се базира на научни изследвания, които са установили, че в продължение на 16 часа човешкото тяло трябва да е в почивка без да се използва енергия за храносмилане.

Базирайки се на това, авторите предлагат да се храним в интервал от 8 часа, а в останалите 16 часа от денонощието тялото ни да може да почива.

Този режим на хранене и почивка дава на организма ни достатъчно време да преработи приетата храна. Според проучванията, този начин на хранене намалява риска от сърдечни заболявания, диабет и рак.

Основни правила на диетата

1. Хранете с в интервал от 8 часа в денонощието

Можете да изберете най-удобният за вас интервал от време. Препоръчителни са часовете между 9 и 17 часа или 8 и 16 часа.

Приемайте всички необходими калории за деня в избрания 8-часов интервал от време.

2. Не преяждайте!

В тази диета няма забранени храни, но е забранено преяждането. В избрания интервал от време, можете да ядете колкото ви е необходимо без да прекалявайте с количествата.

3. Няма забранени храни

Препоръчително е да приемате повече здравословни храни - плодове, зеленчуци, месо. Алкохол и сладки неща не са забранени, но ги ограничете!

4. Тренировка

Авторите препоръчват 8-минутна тренировка всеки ден.

5. Чаша чай или кафе и закуска

Изпийте чаша чай или кафе и продължете със стабилна закуска.

4. Тренировка

Авторите препоръчват 8-минутна тренировка всеки ден.

5. Чаша чай или кафе и закуска

Изпийте чаша чай или кафе и продължете със стабилна закуска.

ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ CINDERELLA.bg - СТАТИИ, РАЗДЕЛИ И ХОРОСКОПИ

Направете своя избор

ИЗЯЩНА     РУБРИКИ