Dieta za korem

Диета за корем

Свали 3 см от талията с тази диета за корем. Тя трябва да се спазва 3 дни. Обещават ни сваляне на 4 кг от телесното тегло и 3 см от талията. Опитай и сподели своите резултати с нас. Успех!

 

Сподели във Фейсбук   СПОДЕЛИ

Трябва да знаете...

През трите дни трябва да се приема витамин С  по 400 г на ден под формата на таблетки и плодове.

Витамин С помага да се изхвърлят бързо мазните молекули от кръвта и се справя чудесно с натрупани в областта на корема мазнини, хормони и вода.

Всяка сутрин на гладно изпивайте чаша топла вода. Тя подобрява дейността на отделителната система и подпомага изхвърлянето на токсините.

Необходими продукти

Извара - 130 г; пълнозърнест хляб; червени чушки - 3; пиле - 100 г; яйце - 1; спагети - 80 г; кафяв ориз - 50 г; сирене - 3 парчета; овесени ядки - 3 с.л.; шунка - 30 г; картофи - 2 бр.; броколи; домати; босилек - 1 с.л.; портокали, мандарини, мед - 2 с.л.; масло, маруля - 50 г;  прясно мляко - 1 чаша; кисело мляко; лук - 1 глава; краставица - 1 бр., зеле, моркови, целина, копър, зехтин, лимонов сок, оцет, олио, соев сос.

Първи ден

Закуска - 30 г извара, 1 тънка филийка пълнозърнест хляб, 1 червена чушка и рохко яйце.

Обяд - Спагети със сирене. Нарежете 2 печени и обелени червени чушки на ситно. Запържете ги с малко чесън и прибавете 2 с.л. ситно нарязан домат. С този сос залейте 80 г сварени спагети. Поръсете с босилек и настъргано сирене или пармезан.

Следобедна закуска - 150 г прясно изцеден сок от портокал, разреден с 100 мл минерална вода, 1 ч.л. мед и 1 с.л. овесени ядки, попарени с вода. 1 малък банан.

Вечеря - Зелена салата - 50 г зелена маруля, 30 г шунка, 2 с.л. кисело мляко, копър, сол и олио. 2 мандарини или 1 портокал.

Втори ден

Закуска - 2 тънки филийки пълнозърнест хляб, 2 парчета сирене, поръсени с чубрица и 1 домат.

Обяд - Задушен ориз и салата от краставици. Задушава се 50 г кафяв ориз с 1 главичка кромид лук, 2 с.л. соев сос. Подправя се с копър. Гарнитурата е нарязана малка краставица, подправена с винен оцет, зехтин и сол. За десерт 1 портокал или круша.

Следобедна закуска - 100 г безсолна извара, 50 мл прясно изцеден сок от портокал и 1 чаена лъжичка мед.

Вечеря - Зелева салата, 1 филийка пълнозърнест хляб. Салатата се приготвя от 200 г прясно зеле и се подправя с лимонов сок, сол и целина.

Трети ден

Закуска - 2 филийки пълнозърнест хляб намазан тънко с мед и масло. За десерт 2 мандарини.

Обяд - Пиле с картофи и броколи. 100 г сварено пилешко месо се задушава в зеленчуков бульон за около 20 мин. с 2 едро нарязани картофа и броколи. За десерт 1 портокал.

Следобедна закуска - 2 с.л. мюсли и чаша прясно мляко.

Вечеря - Зимна салата, 1 филийка пълнозърнест хляб и чаша айран. Зимната салата се приготвя от ситно нарязано зеле, моркови, домат и целина.

ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ CINDERELLA.bg - СТАТИИ, РАЗДЕЛИ И ХОРОСКОПИ

Направете своя избор

ИЗЯЩНА     РУБРИКИ